Tule opiskelemaan HPI:hin!

Teoriassa hyvä, käytännössä parempi.

HPI:ssä oppiminen tapahtuu toimintakulttuurissa, joka perustuu
tavoitteelliseen taitoharjoitteluun ja yhteisölliseen oppimiseen.

Opiskelijat pääsevät soveltamaan koulutuksen antia käytäntöön heti ensimmäisestä koulutuspäivästä lähtien. Kokeneilta kouluttajilta saadun ohjauksen lisäksi opiskelijat hyötyvät uusista näkökulmista, joita pari- ja ryhmätyöskentely muiden opiskelijoiden kanssa tuottaa. Näin syntyy koulutuksia, jotka vastaavat työelämän konkreettisiin osaamistarpeisiin. Liity oppimisen ilon yhteisöön ja löydä oma polkusi!

Toimiston aukioloajat

Palvelemme opiskeluun ja hakemiseen liittyvissä asioissa arkisin ma-pe klo 9-16

Puhelin / WA: 045 121 2321

Sähköposti: opintotoimisto@hpi.fi

Hakuprosessi

Koulutuksiin haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Hakemusten perusteella hakija kutsutaan joko haastatteluun tai häneen ollaan yhteydessä, esimerkisi jos hakemus kaipaa täydennystä. Hakemukseen on hyvä täyttää huolellisesti etenkin työkokemus- ja koulutustiedot

Hakemuksen voi peruuttaa milloin tahansa ja se muuttuu sitovaksi vasta haastattelun, koulutukseen hyväksymisen ja erillisen harkinta-ajan jälkeen. Hyväksymispäätöksessä on aina täsmälliset ohjeet miten menetellä.

Jos haluat keskustella sinulle soveltuvasta koulutuksesta tai omasta soveltuvuudestasi, saat henkilökohtaista koulutusneuvontaa ottamalla meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Autamme mielellämme parhaan mahdollisen koulutusväylän löytämisessä.

Hakemuksen jättäminen

Hakemuksen käsittely
ja haastattelu

Opiskelijavalinnat ja paikan vastaanottaminen

Jätä hakemus tästä

Hakulomake avautuu erilliseen ikkunaan linkkiä klikkaamalla. Käsittelemme kaikki hakemukset luottamuksellisesti. Jos lomake ei avaudu, ota yhteys opintotoimistoon.